روشـــــاروشـــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

مـــــــــــاه من روشــــــــــا

گـــــــــریه

1391/5/4 16:22
نویسنده : صبا
509 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم  دیروز کنار باباجون نشسته بودی و مشغول تماشای کارتون بودی که نمیدونم چرا یهو با صورت خوردی زمین و دندونت خورد رو لبتو خونی شد

منم تو حمام بودم وقتی دیدمت دلم ضعف رفت شیرینم بابا جونم کلی ناراحت شد اخه تو خیلی گریه کردی نازنینم

دختر نازم ان شاالله که همیشـــــــــــــــــــــــــــه سالم باشی.مامانی طاقت گره هاتو ندارهههههههه...

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

mami neda
4 مرداد 91 20:36
سلامممممممممم به به خانوممممممممممم مبارکه وبلاگتون
ایشالااا همیشه خبرای خوب توش بزاری و از همه ی لحظه های زیبای با روشا بودنووو برامون بنویسیییییییی
خاله فدات بشههههههههه که خون اومده لبت
مواظبش باش صبااا جونییییییییییییییییییی
میبوسمتتتتتت عزیزمممممممم خیلی دوستتون دارممممممممممممممممممم


مامان آرشیدا کوچولو
5 مرداد 91 0:32
آخی آخی دلم کباب شد یه ماچ محکم از طرف من ازش بگیر
صبا
6 مرداد 91 19:01
میسی مامی نداااا نیما و نیکان و بمااااااااااااچ
صبا
6 مرداد 91 19:02
ممنون مامان ارشیدا جوووون
محدثه
9 مرداد 91 16:10
سلام عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم