روشـــــاروشـــــا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

مـــــــــــاه من روشــــــــــا

چندتا عکس از تولد وروجک کوچولو

1391/5/4 14:59
نویسنده : صبا
3,217 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم روشا شما اینجا ١ساله شدی نفسم.نمیدونی چقدر زوووود گذشت،انگار همین دیروز بود که با مادر جون رفتیم بیمارستان تا فرداش یه فرشته کوچولو از بهشت بیادو چراغ خونمونو پرنور تر کنه.تو اومدیو برکتو همراه خودت اوردی دلبندم.پا قدم خیرت باعث شد که بابا جون رسمی بشه مامانی فوق لیسانس قبول شه ماشینمونو عوض کنیم وکلی چیزای خوب دیگه...

ماه من هر روز داری به لطف خدای مهربون بزرگ و بزرگتر میشی و ما از دیدن بزرگ شدنت حسابی لذت میبریم و خدا رو شکر میکنیم...

 

تو زیبا ترین هدیه ایی بودی که خدا میتونست به ما بده،شیرین مامان و بابا با تمام وجود عاقبت به خیریتو از خدا می خوایم برات دعا میکنیم که سالیان سال با شادی و سلامتی زندگی کنی و به بالاترین درجات پیشرفت برسی..

تو همه زندگی من و باباجون هستی عسلم

 

 

ان شاالله که صدساله شی مامانم 

روشا و بابا جون در حال بریدن کیک

... 

روشا و میز تولدش

... 

میز تولد

... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرشیدا
2 مرداد 91 18:18
سلام صبا جان من ارشیدا تو کلوب اشپزان جوانم خیلی خوشحال شدم که برای گل دخترت وبلاگ ساختی این قشنگترین هدیه ای که میشه به دخترهای نازمون بدیم
راستی چه تولد خوشگلی و چه غذاهای خوشمزه ای. از طرف من روی ماه روشا رو ببوس انشالله سالیان دراز دور هم روشا کیک تولدش رو فوت کنه





صبا
2 مرداد 91 21:50
ممنونم مامان ارشیدای عزیزم جای شما خالی بود خانومی.شما هم ارشیدای گل رو ببوس